۱۳۹۱ آبان ۷, یکشنبه

خسته شدم !

از شنیدن خبر های بد خسته شدم . از بی پولی خسته شدم . از وضعیت بد اقتصای و رکود خسته شدم . از اخبار دروغ صدا و سیما خسته شدم . از بلا تکلیفی خسته شدم . از بیکاری خسته شدم . از بدهکاری خسته شدم . از گرونی خسته شدم . از این که به این و اون بگم شرمنده ام خسته شدم . کارم شده اینکه از یکی قرض کنم ، قرض اون یکی رو پس بدم . با این وضعیت فقط بدهکار تر میشم . هر روز بد تر از دیروز . تحملم تموم شده . خرج زندگیم در نمیاد . دارم به این فکر می کنم که برم سر خیابون پاستور چادر بزنم . یا میبرن میندازنم زندان که خواهی نخواهی اگه اون ها هم نندازن طلبکار ها میندازن . یا 1 فکری به حالم می کنن . من که کار کردن و نکردنم یکیه . من که از پس پرداخت اجاره خونه بر نمیام . من که هر روز دارم بدهکار تر میشم . دیگه هیچی برام مهم نیست . دیگه نمیتونم جواب موبایم رو ندم . دیگه نمیتونم برا طلبکار ها بهونه های بنی اسرائیلی بیارم . دیگه نمیتونم به همه بگم شرمنده ام . خسته شدم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر